חיפוש באתר

מתנדבים

מתנדבים

מתנדבים

 

המתנ"ס מפעיל מערך מתנדבים לטובת הקהילה במגוון תחומים כמו תקשורת קהילתית, זה"ב בגן, תעסוקה, איכות סביבה וכד'.

 

תקשורת קהילתית- הקבוצה מפיקה ועורכת מגזינים וסרטים המתעדים אירועים מחיי הקהילה והעיר חיפה. כמו כן, היא משתתפת בפרויקט פיילוט ארצי "קהילה יוצרת סרט" (הדרכת תלמידים בבתי ספר יסודיים בעיר) בשיתוף המחלקה לחינוך יסודי ערכי בעיריית חיפה והאגודה הישראלית לתקשורת.

בנוסף, הקבוצה זכתה במקום השלישי הארצי בתחרות סרטים של האגודה הישראלית לתקשורת. המגזינים אותם מפיקה הקבוצה משודרים בערוף 98 "מכאן" של הטלוויזיה הקהילתית.

 

זה"ב בגן- המתנדבים פועלים בגני הילדים ברחבי העיר חיפה. גם כאן ישנו שיתוף פעולה עם עיריית חיפה (המחלקה לחינוך קדם יסודי) ותנועת של"מ של החברה למתנ"סים.

המתנדב מגיע אחת לשבוע לגן הילדים ויחד עם צוות הגן עובדים על נושאים הקשורים לבטיחות וזהירות בדרכים. אחת לחודש מתקיים "קמפוס זה"ב גן" – מפגש העשרה מקצועי משותף של כל המתנדבים .

 

מוקד תעסוקה - פרויקט חדש שנפתח בשנת 2015 בשיתוף מוקד התעסוקה העירוני של עיריית חיפה. המתנ"ס יהווה שלוחה של המוקד העירוני באזור הרכס. הוא ייתן מענה בנושאי תעסוקה לתושבים/לפונים. את המוקד יפעילו מתנדבים (שיעברו קורס הכשרה בן 6 שבועות)בהנחיית אנשי מקצוע מהתחום. המענה יכלול ליווי, הנגשה למאגרי מידע, הנחייה וסיוע בכתיבת קו"ח , השמה ועוד.

 

המתנדבים זוכים להערכה רבה מצד הקהילה וגורמי העירייה השונים. הם עושים את עבודתם בהתנדבות מלאה לאורך השנה. כולם מוזמנים להגיע, לתרום ולהתנדב.

 

לכל תחומי ההתנדבות לחץ בתפריט העליון על מתנדבים

צרו קשר:
מתנסנט חוגים הצהרת נגישות